sjukskriven

att ha varit sjukskriven sen den 17 augusti , kan vara bland det tråkigaste som jag har varit med om (tråkigare än min blogg). jag förstår verkligen inte hur folk kan vilja vara hemma och vara sjukskrivna vad gör dom om dagarna? alla andra jobbar ju eller så går dom i skolan. försökte mig på ett bullbak igår men som mer eller mindre väntat blev dom lite väl brända kanske, så idag håller jag mig ifrån köket. skulle ju kanske kunna börja packa lite om jag hittar några kartonger, 15 september får vi våran fina lägenhet i stan, längtar!
det är dagar som dessa får en att sakna skolan och klassen, sammanhållningen och rutinerna.
ska nog gå till skolan imorgon och lämna fitthannibal boken som jag tydligen hade hemma och ta med ligistludde på en långpromenad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0