update

mina sista uppdateringar har väl kanske inte varit dom längsta om man säger så. så nu blir det ett  lite längre inlägg!

ska väl börja med sista april. scavenger hunt var lyckat till tusen ända fram tills det att någon tömde ur luften ur mitt däck på bilen, så sjukt jävla surt! okej jag kanske blev lite väl full mot slutet  men var nog tur det för en av sakerna med 20 poäng var att bada i långsjön vilket jag och lucas gjorde, det lite tråkiga med det var att när jag precis kom upp ur vattnet kom fille och hans gäng farandes i en bil och han jagar mig med en mjölpåse i handen som han någon sekund senare lyckas sätta mitt i mitt öra! jätte skönt! aja senare på kvällen drog jag och frida hem till emils kompis pontus som hade lite fest där jag träffade eriks ursköna brud madde! blev as kalas as usual!
första maj var en väldigt väldigt bra dag! och en datum som jag aldrig kommer glömma! chill med emil hela dagen sen drog vi hem till min mamma och grillade och efter det hem till erik och madde på lite fest, helt perfekt kväll! dock inte lika perfekt att emil och madde gadda ihop sig mot mig och erik i ölspelet och vi förlora väl ganska rejält!

lördagen började med brunch på fortuna med emil, erik och madda, gött!  och på kvällen var vi och kollade på min urläckra polare frida när hon gick modevisning på galaxen! så jäkla bra gjort baby, jag skulle inte ens ha gjort det för en summa pengar kan jag ju säga!

på söndagen körde jag och madde en hel dag på kupolen sen käk på coco thai, jag älskar mat!

sov bort hela måndagen, men igår tog jag och sarah oss till apun på restuarang liljan. idag med faktiskt!

vad ska jag mer skriva... hm bara en vecka kvar tills jag ska tatuera mig! :D och inte ens en månad till studenten, fucking jävla underbart!


jag kan inte ens beskriva hur jag känner för dig! slå de du ;)





Kommentarer
Postat av: frida

love u

2009-05-07 @ 20:37:50
URL: http://freuda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0