måndag

hemma ifrån apun idag, huvudvärk och halsont. lite små konstigt att jag inte har varit sjuk sen jag bodde hemma hos mamma och nu har jag och emil bott här sen i fredags för mamma och håkan är på romantisk weekend, och nu har jag ont i halsen igen... måste ju ha något med huset att göra.
men mysigaste helgen på länge har det varit! så lite halsont kan jag ta!

har ju sådär lagomt trist nu, men har iaf tvättat och börjat med disken och fixat stallet så jag tog mig en liten paus framför  emils dator. och vad finner man?  massor av kort på världens sötaste emil! kommer väl få stryk om jag lägger upp någon men bra frestande är det. kan ju inte skada att lägga upp en liten bild iaf?



och nästa helg ska jag tillbringa med saknade nath! och då har jag den efterlängtade på ryggen för på onsdag sitter den där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0