jag är inte så dum som jag ser ut...

grubblar och tänker dag ut och dag in. minst tio gånger varje dag slås jag av tanken om jag inte hade gjort så, hade det varit annorlunda då? varför kan jag inte bara ta det, att det är bara så..  nej tankarna flyger iväg och hamnar långt tillbaka i tiden och funderar på om jag hade kunnat göra saker som gjort allt annorlunda. jag är självklart medveten om att jag har gjort många fel som har fått saker att bli inte riktigt lika bra som jag hade tänkt mig.
och dåligt samvete, kanske vissa inte tror att jag har. men jag vet om att jag har gjort människor riktigt ledsna och då syftar jag på något år tillbaka. och det är något jag verkligen ångrar.
oj jag försöker lätta mitt hjärta på en blogg, tummen upp för mig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0