toppen

blåsta jävla blondin fan jag är.....  jobbade öppning idag, och var fullt medveten om att det blev sommartid inatt dock inte riktigt lika medveten om att man ställde fram den. för det jag gjorde var att  ställa tillbaka den en timme vilket resulterade i att min chef ringer klockan 06.03 och frågar vart jag höll hus någonstans. började nästan tro attt han var full när jag såg vad min klocka var. men sen gick det sakta upp för mig att klockan kanske inte riktigt var 06.03 utan 08.03 och OK öppnar 08.00! great!
kanske ska tillägga att jag inte var den enda som lyckades med det här- eftersom att jag kan mickis utan och innan förstod jag ganska snabbt att hon också missat det. så efter en sisådär 10tal samtal så lyckas jag få liv i människan ca  20 minuter innan hon börjar jobba!

måste säga att kvällen blev himla lyckad igår, trots min nykterhet! förkrök hos mickis med brudarna sen s2 där jag träffade sjukt många roliga människor som jag inte har sett på år och dar, riktigt roligt! ganska kul att se en efter en ur mitt sällskap som vingla ner för trappan och ut genom dörren också, bra jobbat tjejer!

nej nu ska jag kila upp till sarah och lägga mig och sova i hennes grymt sköna runda säng!



ciao fuckers

Kommentarer
Postat av: frida

Är det kanske mig och min kompis trappan du syftar på? ;)

2009-03-31 @ 10:43:17
URL: http://freuda.blogg.se/
Postat av: Lovajjs

mycket möjligt ;)

2009-03-31 @ 13:29:54
URL: http://lovisgunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0