sarah

jag nyste 10 ggr idag. inget hände! piss vad tråkigt, orka vara förkyld i det här vädret. kunde inte ens vara kvar på jobbet idag, fick ledigt imorgon också pengarna fan.

shade åkte i torsdags kändes som att det påverkade min helg lite, en tanke på min bejbi och tårar i ögonen.
men annars var det en grym vecka med alla underbara människor! känns som att borlänge dog igår nu bara, trist!
nej nu ska jag fortsätta läsa skam av karin alvtegen.. riktigt bra, har sträckt läst hela dagen och blir väl troligtvis natten också-
får hoppas att jag är piggare imorgon så att jag kan träffa emil en sväng!


LG


Kommentarer
Postat av: sarah

vilken jävla besvikelse! är du heeelt säker på att det var 10 gånger?

2009-07-02 @ 09:27:07
URL: http://sarahedvall.blogg.se/
Postat av: Lovajjs

ja vad jag minns iaf! :D

2009-07-04 @ 19:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0