dags för en uppdatering kanske...

kan ju börja med att berätta att det är lite öl på mina tangenter eftersom min dator va med på studentvagnen så p är inte den lättaste bokstaven att skriva men jag gör ett försök iaf!

studentveckan..., vilken jävla vecka! helt fantastisk med alla underbara människor! speciellt våra två super bra hr klasser! jag har ännu inte fattat att skolan är över.  fan som jag har längtat och nu tvärtom, saknaden av alla kommer bli stor, väldigt stor!
aja skoltiden är förbi och nu ska jag leva livet! jobb hos pappa på travbanan fram tills i jul och få ihop lite pengar sen visar det sig vart lovajjs hamnar!
kan inte säga annat än att jag är lite halv sliten förtillfället går upp kvart över 5 varje morgon och slutar halv 5 bah de ni! men som tur är så jobbar jag med galenskaparen mikaela! annars hade det blivit rätt trist! så nu finns bara en sak i min hjärna, peace & love och ledighet!

ska och hämta min mor nu!
 



take care φ

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0