bara förfesten

igår gjorde jag följande

- inköp av nya festivalskosnören, mycket snyggare med några öl i sig.......
- planka in på campingen, lyckades på as schyssta fläckar...
- förföljd av ett äckel
- bråka med mitt gex, vilket jag jämt lyckas med och det är sjukt konstigt att det jämt är mitt fel..
- efterfest med hoffmaestro, nice
- jag och linus gick till statoil och köpte mat och cigg, klockan var då så pass mycket att jag passade på att ringa och kolla så att emil var vaken!
- somnade i trädgården utanför mig, med linus och co trodde jag. men nej jag vaknar upp runt 11 med någon helt annan människa bredvid mig fråga mig inte vem för jag vet inte.

det var sumering av onsdagen hur i helvete ska följande dagar sluta..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0