semester

Semestern kunde inte ha börjat på så mycket bättre vis än vad den gjorde! Jag och Emil åkte ut till familjen Sands sommarstuga igår där vi badade i det inte allt för varma vattnet, grillade, drack öl och lirade lite kort! Spöade skiten ur den så kallade vändtiankungen!  Och när jag vaknade imorse var det första man kände doften av nybryggt kaffe och frukosten stod på bordet, jag blir så bortskämd! Men jag klagar inte!


Ja, och så har äckel heba ryckt upp mina buskar och tagit min trätrallor så vill ni se hur jag bor så är det bara att vrida på huvudet när ni går förbi för man ser rakt in!
Hundvakt och sarahs mamis hund också förtillfället mycket söt liten tös och hon har nog aldrig varit så lugn så jag funderar nästan på om sarah gett henne något lugnande!  Sarah och Michaela kommer ikväll längesen nu!

LG

´tryck av Lovisa Burfitt, I'm just lovin it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0