sammanfattning

Det här med bloggandet var nog kanske inget för mig med tanke på hur aktiv jag har varit dom senaste veckorna.
Men nu när man är sjuk igen och i stort sett inte har något bättre för mig så kan jag väl ändå kladda ner lite.

Kanske ska börja med att skriva om julen. Julen var helt okej med mycket köttbullar och paket, jag hade tydligen gjort väldigt bra ifrån mig när det gäller att vara snäll, eller det verkade iaf så eftersom tomten var rätt givmild med paket i år.
Sen kommer vi till juldagen som blev en total flopp, kan ju passa på att be om ursäkt om jag var lite väl odräglig. Kommer inte ihåg allt för många saker, typ att jag ramla utanför s2, ramla inne på flamingo med en gammal klasskompis rakt över mig, en ölkagge och en brud som dansar så sjukt fult det var nog det hele för den kvällen det!

Sen kommer vi till nyårsveckan som inte riktigt blev som jag hade tänkt mig. Eftersom att elen hade gått sönder i stugan som vi skulle haft ifrån början så blev det lite lätt panik på fredagen, men som tur var så lyckades jag få tag på en stuga fast det var så nära in¨på nyår. Tråkigt nog blev det inte alla brudarna som följde med utan bara jag mickis och metulda.
Sen lyckades vi hamna i samma skog som abbe o co. Vilket iofs var trevligt.
Det blev tre dagars festande så på nyårsdagen mådde man väl ungefär som man förtjärnade.
Nyårsafton var väl helt okej, lite för mycket sprit som vanligt och alldeles för många minnesluckor, men annars var det bra!

Och i fredags kom min babe hit och det blev mys! Saknade dig på nyår ska du veta! <3

Kan ju passa på att gnälla lite nu också, är så förbannat trött på att vara sjuk nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det är nog såhär 97 åringar känner sig i kroppen, sliten och svag. Tror jag har varit sjuk sammanlagt i över en månad sen i början av juni, 5 penicillin kurer. Fucking tired of it!

XOXO eran mäster bloggare Lovajjs

Kommentarer
Postat av: Nathalie

(L)

2009-01-05 @ 19:20:43
URL: http://nathaliestjernqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0