bruce och stanley

2 februari blir jag stadsbo! helt underbart, jag bruce och stanley!

Igår vart det en riktig onsdag igen, det var på tiden! först mat hemma hos johanna i hennes nya fina lägenhet sen blev det förkrök med swärah, johanna, alex, ompen, therse och finnäs! efter det blev det flamman då också albin kom!
sjukt längesen jag hade så roligt på flamman, som sagt en riktig onsdag. sen blev det efterkrök hos johanna stackarn som efter sin femte dag i lägenheten redan fått klagomål och jag känner mig inte alls skyldig! 

dagen idag har annars varit lugn, jag och sarah har gjort upp planer för helgen skridskor och längdskidåkning! det blir kanoners det!



nu ska jag och swääärah laga lite mat!

ciao
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0