Gigi D'Agostino

jävla idiot läkare! nu får dom fan ta och fixa det här. penicillin för sjätte gången nu. jag förstår inte! inte bara det att man är helt slut i kroppen utan det är så sjukt uttråkande att ligga hemma. och med min vanliga tur så kommer väl operationen lagomt tills det att jag får flytta in i lägenheten! aja jag gör det bästa utav situationen och dunkar Gigi D'Agostino dricker jordgubbs te och myser med Lena.
ja och sen har jag ju drabbats av kycklingsjukan också, fint! måste fixa det tills på lördag annars blir det fan mysse på!
snackade lite med lucas på msn imorse, han såg ut att njuta av livet med en cigg i munnen en öl i handen och satt vid stranden, äckligt jävla avundsjuk!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0