sjukt kul

Sitter hemma hos mamma förtillfället, ska sova här inatt. Helt galet vad tiden går fort! Jag har redan bott ensam i två månader nu och jag har inte sovit hos mamma sen jag flyttade så lite konstigt känns det.
Passade på att gå igenom min gamla dator när jag ändå var här. Shit vad mycket roliga bilder jag hittade från galna tider! Så sjukt kul att kolla på dom, det känns som det var igår jag upplevde det som fastnat på bild! Jag måste ju erkänna att man saknar ju gylle tiden rätt rejält när man ser dom!

Jobb på travbanan imorgon, lite tungt men ändå ska det blir förbannat roligt. Saknat det riktigt mycket!


hallåbaribara jag måste sluta röka!

tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0