sammanfattning studentkryssning

kan ju börja med att säga att det var bland det galnaste jag har varit med om! redan efter förkröket så var både jag och sarah rejält runda under fötterna och det var ju trevligt ända fram tills det att vi kom att vi inte hade något mer att dricka på bussen så när vi var framme i sthlm kom min inte allt för älskade vän bakfyllan smygandes. kan har varit den jobbigaste timmen i mitt liv!

men efter en öl så var livet på topp igen! galet cpfull och en hel natt framför sig, jag dansade tills det kändes som att jag hade gått på något glödande!

några timmars sömn sen efter några öl så var man på g igen!


träffade också tine som jag inte har träffat på säkert ett halv år, hur trevligt som hellst!


och vissa personer ska inte tro på allt jag säger! speciellt inte jag själv, jävligt förvirrande det där!

det var en enkel sammanfattning, har utelämnat en del som inte borde stå på en blogg...
men en helg med en massa bra folk -  jag klagar inte


Lovajjs


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Bli medlem här GRATIS och börja samla poäng!

http://www.freestreet.se/?r=4062

Poängen växlar du sedan in och får presentkort att handla för i massavis av olika butiker och på olika sidor på nätet! =)

Exempel: H&M, JC, Kicks, Åhlen's, Siba, Stadium, Nelly.com, cdon.com osv, osv.

Lycka till!

Kram

2009-04-20 @ 15:17:02
URL: http://idabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0