grusmannen

Ska jag vara ärlig så var jag så säker på att jag absolut inte ville att det skulle bli något mer igår. Men ju mer jag får smälta det och allt det du sa igår så känns det mycket bättre, att du sa att det var mig du ville ha... Jag vet att du inte kan skylla på att det var spriten som gjorde att du gjorde men så full som du var så får du faktiskt skylla ganska mycket på det. Och misstaget du gjorde det svider, men du kan ju inte göra mer än att ångra det och jag vet att du menar det när du säger att du skulle göra vad som helst för få det ogjort!
 
Men att få vakna upp och se in i dina vackra blåa ögon gör att man får ett lyckorus genom hela kroppen.
Emil jag hoppas jag verkligen har gjort rätt nu och att jag kan lita på dig, som vi båda är överens om det är alldeles för bra för att bara släppa.


LG

Kommentarer
Postat av: Sanna

2009-04-15 @ 16:10:15
URL: http://sannaholst.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ganska tydligt att han inte var sådär överdrivet full eftersom han mer än väl fick upp den. ;)

2009-04-15 @ 16:17:59
URL: http://sannaholst.blogg.se/
Postat av: Lovisa

inte mkt att hänga i julgran

2009-04-15 @ 18:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0