back in blge

galet bra dagar hos nattis i gävle, var längesen jag hade så jäkla roligt som jag har haft! kom hem runt 3 och det första man träffar på är en nyvaken frida som yrar runt i min lägenhet! efter en stund kommer sarah hem från jobbet med en påse med mat i handen! sen kom min personliga städare billie och vek ihop mina kläder och dammsög hela min lägenhet! jag menar det är ju inte alla som har en personlig städare! fixat tvn som jag fick av simon nu också så sweet att jag kan se texten igen! på lördag ska jag och sarah göra östersjön osäkert! as kalas hela dagen,kvällen,natten,morgonen och dagen! vi röstar på förkrök kl 9.00 på rödavägen 22! ;) haha mitt kylskåp är tomt, vill ha mat nu! kanske ska be slaven springa till tempo och handla lite! ciao fuckers

Kommentarer
Postat av: Mandy - Poppisbloggerskan i Gävle

Love you raring. så himla kul att se dig igen! Hur mår du ikväll då? Vaknat till liv? ^^



Pusspuss

2009-04-16 @ 22:14:36
URL: http://amandarieem.blogg.se/new
Postat av: Host host

RÖDAVÄGEN 22!!

2009-04-16 @ 23:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0