Lördag.

Då var det lördag igen då, fan veckorna går så fort! Känns som att det var sommar för bara någon dag sen och nu är det snart jul!
 Det är så mycket jag vill hinna med, helt sjukt jag har varit 18 i snart ett halv år. Ett halv år! Ett halv år till och jag är 19 och så går det lika fort så man 20 och innan man vet ordet av så är man gammal och rynkig. Min skräck är att vakna upp en dag är man är 40 + och inse att man inte har gjort något med sitt liv.  Att jag lever ett liv som ser lika ut dag efter dag och som det gjort dom 15 sista åren. Jag vill ha ett lyckligt liv!
Jag får ont i magen bara jag tänker på att jag har kastat bort en stor del av dom 3 senste åren på att gå runt och vara olycklig, varför har jag inte bara tagit vara på dagarna och gjort det bästa av det hela? Bra fråga.
Därför ska jag ta vara på varje dag som kommer och göra det bästa utav den!



Petter feat. Kihlen - min klick



LG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0