Kevin Rudolf feat. Lil Wayne - Let It Rock

Idag fick jag äntligen igång datorn igen, fattar inte vad det är för fel på den men är mycket glad att den har fått tillbaka livgnistan! Annars har det varit en mycket seg dag, hemma ifrån skolan. Helt slut efter att ha vaknat ca 58 ggr på en natt. Så det blev en heldag med film och mys med Smulan som kom på besök!
Fick också ett samtal ifrån tele2 och får förhoppningsvis en ny tel vilken dag som helst!

Helgen vecka 50 är väl ingen helg att skryta med, fredagskvällen var trevlig med middag för Sofie med alla brudarna. Resten blev lugnt.

Och jag mår så förbannat jävla illa när jag tänker på det, jävla idiot! Jag trodde aldrig man skulle kunna känna att man blev så äcklad över en sån sak, men tydligen så kunde jag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0