Ingen tvekan

Måndagar som annars brukar kännas så tunga kändes idag riktigt lätt, kanske med tanke på den kommande veckan. Kryssning med jobbet imorgon! Helt underbart! Det värsta är att jag har nog kikat på Titanic några för många gånger och har helt enkelt blivit lite båt rädd, tur att jag kan simma! Sen på fredag blir det att fira Sofie som äntligen blir stora 18 år! Wihoo! Eftermiddagen spenderades med Helena och att jaga kläder tills imorgon men det blev ingen större framgång i klädjakten måste jag säga, allt ser ju likadant ut. Men som tur är så har jag ju lilla Frida som så snällt lånar ut kläder åt mig!


Jag skrattar när jag tänker på det!


Världens mest intressanta bloggare Lovajjs

Kommentarer
Postat av: frida sand

jag läser iallafall din blogg söthöna. <3

2008-12-08 @ 22:35:55
URL: http://fridasand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0